חתונה ממבט ראשון – גרסת המפיקה

היוש טל ואחווה,

מזל טוב! אתם הזוג היחיד מהתוכנית שיצא בזוגיות שהמשיכה גם אל מחוץ למסכים, להוציא את תומר אביטל ויעל פולקמן שעשו הצלבת חתנים-כלות וסיימו גם הם ביחד.

אז אם להאמין לכל מה שנאמר בטלוויזיה וברשתות החברתיות אתם לגמרי זוג (אתם יודעים מה אומרים – טוב מראה אינסטגרם ממראה עיניים) ואני מאמינה שלא יעבור הרבה זמן עד שתתחתנו על אמת (בלי לחץ, כן?) ללא מצלמות הפקה וללא מדענים שמנתחים את מבטי החופה ואת זווית הנשיקה שלכם מיד לאחר שבירת הכוס.

(צילום: אירית - זום 18)
(צילום: אירית – זום 18)

אז כדי שהפעם הבאה, מחוץ לגבולות הפורמט הקשוח, תהיה מסודרת, מאורגנת, מתוקתקת ובעיקר שלכם – תנו לי לעשות לכם סדר.

פלאנר החתונה שיצרתי יוביל אתכם צעד צעד, בבטחה, אל היעד המבוקש.

פלאנר חתונה 1

יש משהו קסום בחלק הזה שיצא לכם לפספס – שלב תכנון החתונה.

פעולת התכנון עוטפת בתוכה רצונות, חלומות, שאיפות, רשימות, תקוות, תיאום ציפיות עתידי וחדי קרן דוהרים בבטן מהתרגשות (יש מצב שחדי הקרן לא פסחו מעליכם, בכל זאת – לראות האחד את השניה בפעם הראשונה מתחת לחופה זה לא פחות מרגש).

WhatsApp Image 2018-01-28 at 06.00.36

פלאנר החתונה ישמש לכם כמפיקה.

יצרתי עבורכם רשימת משימות מומלצת, מחולקת לחודשים, המתחילה מ-12 חודשים לפני החתונה ועד ליום האירוע. מרשימה זו תוכלו לייצר צ׳קליסט אישי – עם המשימות והזמנים המתאימים לכם (הרי יש מי שמתכנן חתונה ב-12 חודשים ויש מי שב-3, יש מי שעושה חתונת שטח ומי שבאולם – לא כל המשימות והזמנים תואמים לכולם).

דוגמא לאחד מעמודי הצ׳ק-ליסט:

צ׳קליסט

רשימת – Must Have – הדברים שחובה מבחינתכם שיהיו בחתונה, סביב רשימה זו תחל מלאכת התכנון.

טיפים לבחירה נכונה של תאריך – Save the Date.

לוח שנה מחולק לחודשים בו תוכלו להכניס פגישות ספקים, את תאריך החתונה הנבחר, חתונות חברים ואירועים חשובים למנוע התנגשויות.

רשימת מוזמנים – דגשים להרכבת רשימת מוזמנים + מקום ליצירת הרשימה שלכם + הצעה לטבלה נוחה בה תוכלו לסכום את כמות המוזמנים ולייעל את אישורי ההגעה.

בחירת מיקום – גם פה ישנן מספר נקודות חשובות להתחייסות בבחירת מיקום החתונה, לצד רשימות למילוי בעת ההגעה לפגישה בלוקיישנים הנבחרים:

לוקיישן למילוי

לאחר מכן תוכלו לחשוב על הקונספט הרצוי והמתאים לכם וליצור לוח השראה שימקד את הבחירות שלכם בהמשך – להכל מקום מוגדר ונוח בפלאנר.

השלב המורכב ביותר בחתונה הוא סגירת הספקים השונים – פירקתי את השלב הזה לצעדים קטנים שיאפשרו לכם לצלוח אותו בקלות.

תוך כדי סגירת הספקים יש מקום של כבוד לתקציב החתונה – טבלה נוחה ובה פירוט הסעיפים שיש לקחת בחשבון כשמנסים להגיע לשורת המחיר התחתונה.

לו״ז חתונה – זהו המקום להכניס את לוח הזמנים של ה-יום, כפי שאתם רואים אותו בדמיונכם – מתי מגיע איפור שער, מי מתארגן איפה, מתי מצטלמים, מתי מגיעים למקום האירוע, לנשום ושאר תזכורות.

noa-ofir-1008
*תמונה של הלו״ז מבוקר החתונה שלי ושל אופיר. טרום ימי הפלאנר. צילום: אלכסיי קודריק*

טיפים טובים שקיבלתם במהלך הדרך – בדרך לחתונה הזו בטח שמעתם המון רעשי רקע ועצות. חלק טובות וחלק פחות. גם בדרך לחופה #2 יהיו לכם לא מעט טיפים שיגיעו משלל כיוונים, נסו לסנן ולהשאיר לכם רק את המשובחים, אלה שמגיעים ממקום טוב, אותם תכניסו לדפים המיועדים לכך בפלאנר.

רשימת מתנות – יש לי הרגשה שבחתונה הטלוויזיונית שלכם לא באו עם צ׳קים, או מתנות, אבל כשיגיע רגע האמת יהיו לא מעט מהם. כדי לעשות סדר במי הביא מה ולמה ובעיקר כמה, הכנתי לכם טבלה נוחה לשימוש עם עמודת צ׳ק, מזומן, העברה, מתנה, מי הביא, קרבה ומקום להערות.

אז כשתחליטו לבחור האחד בשניה בצורה מודעת ולא בהפתעה ולעמוד בשנית תחת חופה, או פשוט לחגוג את אהבתכם – אל תשכחו את הפלאנר!

Logo_600-600